صفحه اصلی

درخواست حذف اثر

در این سایت سعی شده تا بهترین مجموعه های آموزش موسیقی از سرتاسر جهان گردآوری گردد و در اختیار شما هنرجویان قرار گیرد. از هنرمندان و صاحبان اثر حوزه موسیقی که محصولشان در این سایت قرار گرفته و باعث نارضایتی ایشان گردیده می توانند از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته و در اولین فرصت محصولشان از سایت حذف می گردد.

فروش محصولات شما

علاقمندان و هنرمندان عرصه موسیقی در صورت تمایل می توانند محصولات خود در سایت ایران فاکس منتشر کرده و از طریق این سایت کسب درآمد نمایند کافیست با شماره درج شده در بالای سایت تماس گرفته و پس از توافق اولیه محصول خود را برای ما ارسال کرده تا در سایت درج گردد. ۲۰ درصد ار فروش متعلق به سایت ایران فاکس و مابقی به حساب صاحب اثر واریز می گردد.

دانلود کتاب موسیقی

دانلود کتاب موسیقی برای هنرجویانی که علاقمند به یادگیری موسیقی به صورت خود آموز دارند بسیار حیاتی و مهم است! البته باید از مواردی نظیر فایل صوتی دروس هم غافل نبوده و در کنار این دو مقوله نیم نگاهی هم به نت موسیقی هم داشته باشند. در سایت ایران فوکس سعی شده تا بهترین کتاب ها به همراه فایل صوتی دروس تقدیم شما هنرجویان عزیز گردد.

دانلود کتاب موسیقی

فایل صوتی دروس موسیقی

فایل اجرایی دروس یا همان کتاب صوتی یکی از مهمترین بخش های خودآموز موسیقی به شمار می رود. هنرجویی که علاقه و پشتکار خود را تا حدی بالا برده که می تواند به صورت خودآموز موسیقی را ادامه دهد می داند که در ادامه راه فایل های صوتی دروس می تواند نقص ها و دشواری های یادگیری را کاهش دهد.

در سایت ایران فوکس سعی شده تا فایل های دروس هر یک از کتاب های موسیقی را جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امید است که تا شما بتوانید یک گام دیگر در زمینه موسیقی به جلو بردارید.

دانلود کتاب موسیقی ویولن

ویولن یکی از زیباترین سازهای زهی و آرشه ای است که علاقمندان زیادی را در جهان به سوی خود کشانده است. در سایت ایران فوکس بهترین کتاب های ویولن به همراه فایل صوتی دروس گردآوری شده است و شما علاقمندان برای دانلود کتاب موسیقی می توانید روی لینک های زیر کلیک نمایید.

دانلود کتاب و فایل های صوتی ویولن
دانلود کتاب و فایل های صوتی پیانو

دانلود کتاب موسیقی پیانو

پیانو یکی از سازهای مهم و اصلی در زمینه نوازندگی و مشهورترین آن‌ها است. صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های فلزی آن در داخل جعبه چوبی تولید می شود. یادگیری این ساز زیبا مراجل خاص خود را می طلبد. از طرفی فراگرفتن نت های موسیقی نیز تا حدودی زمان بر است اما نباید خسته کننده باشد لذا یادگیری نت ها برای همیشه طول طول نخواهد کشید.

برای شروع کافیست ابتدا نت ها را یاد گرفته و از متدهای پیانو سوزوکی شروع کنید. برای دانلود آخرین کتاب های آموزشی پیانو به همراه فایل های صوتی آن بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

دانلود کتاب موسیقی ل ویولن ۲ به همراه فایل صوتی دروس
تخفیف ۳۰ درصدی محصولات ایران فوکس
khaleghi-book-01

کتاب های موسیقی تخفیف دار

کتاب موسیقی

هدف اصلی تمامی کتاب های موسیقی فراهم‌آوری دانش عمومی در موضوعات گسترده و متنوع موسیقی برای علاقه‌مندان این رشته است. این کتاب ها با زبانی ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی نوشته شده است تا خوانندگان با هر میزان توانایی علمی قادر به بهره‌ برداری از آن باشند. گستره‌ی مباحث یک کتاب موسیقی از ابتدایی ترین موضوعات موسیقی شروع شده و با شیوه‌ای ساده با زبان نت و تئوری موسیقی ادامه می یابد.

در سایت ایران فوکس سعی شده کتاب هایی را که در هر یک از حوزه‌های موسیقی به صورت تخصصی نوشته شده را تقدیم شما هنرجویان کرده تا با مطالعه و تمرین دروس آن دانش خود را تکمیل کنند.

دانلود کتاب موسیقی

چنگ یا هارپ گونه‌ای ساز زهی قدیمی است که از مشهورترین سازهای ایرانی به‌ شمار می آید. این ساز مربوط به هزارهٔ چهارم قبل از میلاد است. تصویر چنگ در تمام آثار باستانی ایران از دوران هخامنشیان تا سلوکیان دیده می‌شود. برای مشاهده کتاب ها و نت های چنگ روی لینک زیر کلیک نمایید.

ساز چنگ

گیتار از نوع سازهای زهی بوده که با پیک انگشتان دست نواخته می‌شود. گیتار شش سیم دارد و علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه، توانسته‌ است هم‌گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت زیادی داشته باشد. برای مشاهده کتاب های گیتار به همراه فایل صوتی روی لینک زیر کلیک نمایید.

ساز گیتار

سه‌تار از سازهای مضرابی موسیقی ایرانی است. این ساز هم‌خانواده دوتار و تنبور بوده‌ است و امروزه به تار بسیار نزدیک‌تر است. در موسیقی دستگاهی ایران استفاده از سه‌تار بسیار رواج دارد. برای مشاهده تمامی کتاب ها و آموزش ها به همراه فایل های صوتی روی لینک زیر کلیک نمایید.

ساز تار

توانایی خواندن نت، فهم نوازنده را در بخش تئوری افزایش خواهد داد، پس شما با تکیه بر این اصل قادر خواهید بود تا قطعه ای را بنوازید که قبلا با آن آشنایی نداشته اید .درک نت به شما کمک می کند که ایده های موسیقیایی خود را بهتر به دیگران منتقل کنید. برای مشاهده نت های موسیقی روی لینک زیر کلیک نمایید.

مجموعه نت ها

جدیدهای کتاب موسیقی

دانلود کتاب موسیقی پیانو

piano-taylor-swift
piano-norah-jones
piano-john-legend
piano-ariana-grande
دکمه بازگشت به بالا